شاید غیرمعقول بهنظر برسد بهعنوان متخصصی درزمینهی برندینگ نباید خیلی به نام و لوگو خود اهمیت بدهید. شرکت شما در طول زمان تکامل پیدا میکند و براساس سلیقهی مصرفکننده تغییر خواهد کرد. در بسیاری از مواقع، ممکن است وضعیتی پیش بیاید که مجبور شوید برند جدیدی انتخاب کنید؛ بنابراین، از وسواس زیاد دربارهی برند و لوگوِ خود خودداری کنید. در هفتهی گذشته، بازسازی برند تعداد زیادی از شرکتهای فناوری را شاهد بودیم.
برند شما تغییر خواهد کرد
اخیرا برند Slidely به Promo.com تغییر برند داده است. این پلتفرم ایجاد آثار دیداری بهعنوان سرویس ساخت ویدئو در سال ۲۰۱۶آغاز بهکار کرد و با رشد کسبوکار و افزایش محبوبیت واژهی Promo بر سر زبانها افتاد. Promo.com ابتدا آدرس وبسایت شرکت بود؛ اما با شهرت این واژه این شرکت تصمیم گرفت نام دامنهی خود را ثبت کند و اکنون نام شرکت را به Promo.com تغییر داده است. این موضوع ثابت میکند کسبوکار شما تغییر خواهد کرد و همواره انعطافپذیری امری ضروری است؛ بهویژه زمانیکه مصرفکنندگان به یک نام توجه میکنند.
تام مور (Tom More)، مؤسس و مدیرعامل این شرکت میگوید:
همانطورکه برنامهها و چشماندازهای ما تکامل یافته و شفاف شده، کسبوکار ما با اهداف مهم و اساسیمان همسو شده است. مشتریان ما فقط برای ویرایش ویدئوهای خود از پلتفرم ما استفاده نمیکنند؛ بلکه هدف اصلی آنها پیشرفت است. تمام تلاشهایمان باعث شد اکنون مشتریان بسیاری ما را انتخاب کنند و این موضوع باعث پیشرفت کسبوکار ما شده است.
آموزش و بازاریابی شرکت ,برند ,تغییر ,کسبوکار ,promo ,تغییر خواهد منبع
درباره این سایت